Over ons

Wij geloven dat onze audits uw organisatie, afdeling, team waardevolle informatie oplevert om verder te verbeteren.

Missie

• Stichting Kwaliteitscheck ondersteunt dienstverleners in het sociaal maatschappelijk domein om te voldoen aan wetgeving, branche-eisen en/of keurmerknormen.
  • Stichting Kwaliteitscheck wil toegevoegde waarde creëren voor de verdere professionalisering van kwaliteitsvolle organisaties actief in het sociaal maatschappelijk domein.

Visie

• Stichting Kwaliteitscheck biedt een oplossing daar waar behoefte is aan kostenefficiënt toezicht in het sociaal maatschappelijk domein.
  • Stichting Kwaliteitscheck is een serviceprovider ter bevordering van kwaliteit en professionaliteit van haar klanten door het uitvoeren van waardevolle audits.
  • Stichting Kwaliteitscheck is een onafhankelijke, bekwame en objectieve auditpartner voor haar klanten.

Onze auditstijl

• Wij auditen om onze klant te helpen een stap vooruit te kunnen zetten.
  • Wij benoemen positieve punten, afwijkingen (bij een normaudit) en verbeterpunten.
  • Wij geven de auditbevindingen context door te werken met een auditkader.
  • Wij denken met onze klanten mee en geven tips en tricks hoe zij verbeterpunten zouden kunnen aanpakken.
  • Wij geven een terugkoppeling van de audit in een presentatie of persoonlijke gesprek naar management en betrokken. Onze feedback nodigt uit en motiveert tot verbetering.

Onze auditoren

Onze auditoren hebben een open en discrete houding. Wij geven onze gesprekpartners vertrouwen om samen kritische punten te raken. De volgende auditoren werken voor Stichting Kwaliteitscheck.

Elizabeth de Haan
Gerard Noordermeer
Lex Quaedflieg
Simone Klaver

Dewy Mulder MSc

Directeur / Bestuurder

Dewy heeft ervaring binnen de audit en inspectie wereld en is actief op sociaal maatschappelijk gebied bij verschillende stichtingen.

Email Dewy

Ruud Blaakman